Després de la darrera nota de premsa del BLOC de Ròtova, demanant informació, la reacció de l’alcalde de Ròtova no ha sigut massa constructiva. En declaracions a la Cadena SER, Garcia ens donava la benvinguda i declarava que tenia sospites que havíem estat intentant manipular certes associacions de Ròtova.

Jordi Puig, secretari local del BLOC de la conca del Vernissa, ha aclarit que“nosaltres no ens sentim al·ludits en aquestes declaracions, i sabem quin és el motiu d’aquestes: atacar qualsevol veu crítica a la seua gestió. No obstant, una cosa és fer crítica política i l’altra intentar involucrar les associacions locals, que desenvolupen la seua activitat al marge que qualsevol partit polític”, ha declarat Puig.

“Garcia, amb estes declaracions, està fent un flac favor a les associacions del municipi, sembrant sospites sobre totes elles. Des del BLOC tan sols demanem tranquil·litat i respecte cap a les associacions del municipi”.