A més, des de Compromís han criticat que el PP de Ròtova convoque uns cursets, abans que el mateix l’Ajuntament, dintre d’un pla d’actuació sobre les àrees afectades per l’incendi. “El Partit Popular no té clar on acaba el partit i on comença l’Ajuntament”.

El passat dijous va tenir lloc una reunió de treball de l’Ajuntament amb la directora general de medi ambient, Mª Angeles Centeno. Des de Compromís per Ròtova, preguntem a quins mitjans s’ha compromés la Conselleria corresponent i quin pressupost hi ha assignat.
El PP de Ròtova ha començat a convocar, al Facebook, un voluntariat per a uns cursets, abans que el mateix l’Ajuntament, dintre d’un pla d’actuació sobre les àrees afectades per l’incendi. Este no ha estat un cas aïllat de confusió de funcions: fa quatre anys, l’Ajuntament de Ròtova va enviar una circular oficial agraint el suport rebut a les eleccions (suport que havia rebut el Partit Popular). Per això, diem que “el Partit Popular no té clar on acaba el partit i on comença l’Ajuntament”.

“No podem jugar amb estos temes tan importants. Hem de treballar totes i tots junts, sobretot en un tema tan sensible com el medi ambient i la desfeta en l’incendi passat. Ens agradaria que els cursos els convocara l’Ajuntament i no el Partit Popular; d’altra banda, també hem de dir que ens sembla magnífic que també convoquen i que participen, que participem tots”.

La convocatòria, feta pel Facebook, diu el següent:

“Despres d’una reunió de l’ajuntament amb el centre escurcionista, forestals, tecnic de l’ajuntament, policía local, tecnics de la conselleria, gent interesada del poble i la directora general de medi ambient, Mª Angeles Centeno, s’ha arribat al diseny d’un pla d’actuació sobre les arees afectades per l’incendi.

Ademés de realitzar un pla coordinat entre les diferents administracions, tamb desde l’ajunjtament de Rotova junt amb la creu roja, van a realitzar-se cursos per a formar a les persones interesades en ajudar amb la recuperació de les zones afectades. Estos cursos serán per a un nombre de 15 persones y es faran en hores no laborals per a que puguen acudir tots aquells que estiguen interessats”.

Des de Compromís per Ròtova animem a participar en els cursets i en les tasques que es coordinen per actuar a la zona.