Compromís per Ròtova considera “excessiu i una mostra més de la poca serietat del govern” la tardança. El grup municipal va reiterar les dues peticions al passat plenari, ‘davant el silenci incomprensible de l’equip de govern’, relatives a la gravació dels plens i la petició d’un despatx.

El grup municipal Compromís per Ròtova va reiterar dues peticions al passat plenari, ‘davant el silenci incomprensible de l’equip de govern’. La primera, perquè l’equip de govern conteste la petició per part de Compromís d’un local per poder atendre el veïnat, presentat per registre d’entrada fa 5 mesos. I la segona, que contestara la sol·licitud de gravació de plens, que, segons l’equip de govern, ‘estudiarien’. Fa més de 6 mesos d’això.

Compromís per Ròtova va tornar a demanar gravar els plens el passat 3 de desembre de 2012, fa més de mig any, i encara no ha rebut resposta. Per això, al passat ple, tal com vam dir aleshores, vam demanar que “si no ho vol fer l’Ajuntament, com ja ho va rebutjar, demanem que no impedisca que ho faça la gent. Demanem que òbriga les portes de l’Ajuntament i que pose a l’abast de tot el món el que ocorre als plens municipals”. Des de l’alcaldia se’ns indicà que s’estudiaria i que es tractaria en un altre ple.

L’equip de govern ja va rebutjar una moció presentada per Compromís, a octubre de 2011. Puig ha tornat a explicar que “d’ací a 10 anys –o menys- estes coses cauran pel seu pes, perquè els ajuntaments oferiran tots estos formats que plantegem. Ara bé, a nosaltres ens sembla greu que ni tan sols puga existir la possibilitat de poder fer-ho hui dia”.

A més, el grup municipal Compromís per Ròtova va sol·licitar els primers dies de gener, davant la necessitat de poder reunir-nos i atendre els veïns i veïnes del municipi, disposar d’un despatx a l’Ajuntament per tal de dur a terme les tasques pròpies del grup, sobretot pel que fa a l’atenció a la gent.

Amb ell, esperem poder tenir un espai per treballar en condicions i atendre les vostres peticions a l’edifici consistorial, tal com ocorre en la majoria de municipis. En breu vos informarem de l’horari d’atenció.

Puig ha conclòs que “en totes dues ocasions, l’equip de govern ens va dir que ens contestaria el passat ple 6 de maig, durant els propers dies, cosa que encara no ha fet. Entenem que poden intentar esgotar els tres mesos corresponents, per allargar-ho tot el que puguen, però açò és excessiu i una mostra més de la poca serietat del govern i el respecte que té“.