Fran Ferri, diputat de Compromís a les Corts Valencianes, ha assistit hui a la col·locació la bandera per l’alliberament dels drets LGTB a Ròtova.

bandera2013rotova

L’Ajuntament de Ròtova commemora el 28 de juny, dia de l’Orgull LGTB. En la col·locació de la bandera pels drets del col·lectiu LGTB, han participat membres de CLGS de la Safor-Valldigna, així com els representants de Compromís a Ròtova, Jordi Puig, i del PP, Antoni Garcia. El diputat de Compromís a les Corts, Fran Ferri, també ha estat present a Ròtova, com a altres localitats de la comarca, en un dia “en el qual reivindiquem la plena igualtat jurídica i social per a lesbianes, gais, transsexuals i bisexuals, així com la tolerància per a la diversitat d’orientació sexual”.

D’altra banda,  Compromís també anima la ciutadania a participar, el pròxim dissabte 29 de juny, a la marxa de l’Orgull a València convocada pels col·lectius LGTB valencians. “Aquesta manifestació és la mostra de visibilitat més important per a lesbianes, gais, transsexuals i bisexuals (LGTB). També és una manifestació on molts ciutadans i ciutadanes, independentment de la seua orientació o identitat sexual, hi participen per mostrar el seu suport a la causa LGTB”.

Compromís sempre ha estat a l’avantguarda dels drets LGTB i la presència a les manifestacions de l’Orgull sempre ha estat molt important. La manifestació està convocada a les 19:30 h al Parterre de la Ciutat de València.