Al sopar-assemblea van acudir una cinquantena de persones. Xavi Martínez és el nou portaveu i Jordi Puig el representant al Consell General de Compromís.

assembleaCVernissaw

Compromís a la conca del Vernissa va arrancar amb força. Ròtova va acollir divendres passat la primera assemblea del col·lectiu, en el tret de sortida i renovació d’un col·lectiu que té en el regidor d’Almiserà Xavi Martínez el nou portaveu local. Jordi Puig és el representant del col·lectiu local al Consell General de Compromís.

A l’acte, Martínez va explicar la tasca duta fins el moment i la voluntat de “continuar treballant de manera conjunta amb la gent d’Alfauir, Almiserà, Castellonet de la Conquesta, Llocnou de Sant Jeroni i Ròtova per presentar propostes per millorar els municipis”. A Martínez el van acompanyar en els parlaments Abel Balbastre, portaveu de Compromís Jove a la conca del Vernissa; Paula Climent, representant de Compromís a Castellonet, Josep Miquel Moya, secretari d’Implantació de Compromís Safor-Valldigna, i Jordi Puig i Nahiana Suñé, representants de Compromís per Ròtova.

DSCN1233

Els parlaments i el debat posterior va tenir lloc després d’un sopar de germanor que va reunir una cinquantena de persones, i en ells es van plantejar els nous reptes del col·lectius, alguns dels problemes dels municipis i la necessitat de “proposar una alternativa a tots els nostres pobles”.