Consulta el procediment i criteris de baremació per a les subvencions EMCORP i Salari Jove.

Des de Compromís hem demanat que es realitzen bans per difondre les ofertes d’ocupació pública EMCORP i Salari Jove, així com altres convocatòries que es realitzen.

Recordeu que podeu trobar els requisits a la pàgina web i a les xarxes de l’Ajuntament. També, en cartells pel municipi. En qualsevol cas, és important fer la màxima difusió perquè la convocatòria siga el més pública possible.

A més, hem sol·licitat que es prepare la convocatòria del voluntariat ambiental, per a poder iniciar-lo en les dates previstes, i que es puga dur a terme en els mesos de major perill d’incendi forestal. Recordem que a 2013 la subvenció es va perdre perquè la resolució va eixir publicada a principi de setembre, i el públic interessat (majoritàriament jove) ja havia començat les classes. El 2014 la resolució va eixir els últims dies d’agost i el voluntariat es va dur a terme a finals de setembre.

L’Ajuntament té diverses maneres de poder-ho fer: amb previsió, en una partida al pressupost anual, o amb una modificació de crèdit, fins que arribe la resolució de la subvenció. “Som conscients que el govern no es fia de la Generalitat, per si les ajudes no arribaren, però també cal tindre en compte que, si ens creiem el paper del voluntariat i de la necessitat de fer-ho quan toca, cal dur a terme el voluntariat durant els mesos d’estiu”.

Procediment i criteris de baremació per a les subvencions EMCORP i Salari Jove.