Al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), de data 9 d’agost de 2017, la Conselleria de Medi Ambient ha publicat la resolució d’ajudes destinades a la realització d’activitats de voluntariat ambiental en matèria de prevenció d’incendis forestals per a l’any 2017.

Pel que fa a la que havia demanat l’Ajuntament de Ròtova, no ha sigut admesa perquè no es va presentar correctament; incomplia una de les bases de la convocatòria, en no fer-ho telemàticament a través de la seu electrònica de la Generalitat.

Tot i que l’Ajuntament pot presentar recurs a esta resolució, Compromís per Ròtova preguntarà pels tràmits duts a terme i pel compliment de les bases de la subvenció per poder cobrir una part de l’activitat del Voluntariat Ambiental; també preguntarà per les accions que durà a terme el govern local del PP, davant d’esta resolució.

Recordem que, a l’últim plenari, Compromís va proposar que “es posara en marxa el voluntariat quan més necessari era: durant els mesos de juliol i agost; i que es convocara de manera pública la coordinació del voluntariat”.

Extracte del DOGV:

RESOLUCIÓ de 21 de març de 2017, de la Conselleria d’Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural, per la qual es convoquen les subvencions destinades al voluntariat ambiental en prevenció d’incendis forestals per a l’exercici 2017

“Sol·licitud i documentació a aportar

Els sol·licitants, atès que en tot cas són persones jurídiques i, per tant, estan obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment administratiu comú, presentaran les sol·licituds telemàticament a través de la seu electrònica de la Generalitat”.