Amb motiu de la finalització del porrat, volíem felicitar especialment els grups locals i comarcals, que van actuar de manera altruista i van permetre que gaudírem de la primera nit jove del porrat. A l’Ajuntament li correspon el paper de tenir especial cura i respecte amb tots ells. La il·lusió i l’esforç per actuar que van posar bé que ho mereixen. Hauríem d’estar parlant d’això: de gratitud.

En canvi, hem comprovat com el partit de l’equip de govern utilitza el seu Facebook per burlar-se d’un dels grups participants, i per arremetre contra un dels seus membres; per donar lliçons de respecte, quan el mateix PP no el practica. El PP pot fer l’ús que considere de la seua pàgina, està en la seua llibertat de tenir una opinió ben particular sobre qualsevol tema, mentre no vulnere la llibertat dels altres. No és la primera vegada que ocorre, nosaltres també hem sigut coneixedors del talant de l’equip de govern.

No ens agrada, a més, la contínua vigilància, no ens agrada el control que hi ha de les opinions que la gent del poble té, sobretot al Facebook. Des de Compromís demanem respecte, amb les paraules i amb els fets. Demanem un Ajuntament a l’altura, que siga conscient de la pluralitat de la societat i que la sàpiga gestionar al seu municipi.

Demanem, en definitiva, poder viure a un poble on es puga viure i debatre amb llibertat. I on el tracte a uns i altres no vinga donat per un posicionament o la ideologia.