Guardamar de la Safor va acollir dissabte passat l’assemblea de Compromís de la Safor-Valldigna. El motiu, presentar les bases i normes de funcionament per a consolidar i potenciar Compromís com una coalició estable i que permeta la suma de persones i col·lectius adherits al projecte, de cara a les properes eleccions de 2015.

A l’assemblea van assistir Nahiana Suñé, Suni Vidal i Jordi Puig, en representació de Compromís per Ròtova. El document va ser presentat per Alícia Izquierdo, secretària territorial de les comarques centrals, per Josep Miquel Moya, regidor-portaveu del BLOC-Verds Compromís a Gandia i per Pepa Izquierdo, secretària comarcal del BLOC-Compromís a la Safor.

El procés d’aprovació del document preveu que passe per les assemblees comarcals, que existisca un debat de base i que siga dut al Consell Nacional el proper 31 de març.

Les principals novetats de les bases són la consolidació de la coalició, en els diferents nivells local, comarcal i de país, i l’aparició de la figura d’adherits a la Coalició, que permetrà la suma de gent directament a Compromís.

Des de Compromís per Ròtova confiem que estes noves bases siguen un punt d’inflexió: “la gent sap que el nostre objectiu és canviar la política, per fer-la de manera més transparent; a partir d’ara, obrim les portes per sumar a tota eixa gent que ens recolza, sense necessitat d’afiliar-se a cap dels partits integrants”.