Balbastre assumeix la responsabilitat de Comunicació, en una assemblea en què han estat triats Anna Garcia i Rafa Ferrer com a coportaveus de l’organització comarcal.

abelbalbastre

L’11 d’octubre Joves amb Compromís de la Safor-Valldigna celebrà l’assemblea constituent de l’organització al carrer Tossal de la ciutat de Gandia, a la seu dels joves econacionalistes. Abel Balbastre, de Ròtova, ha estat triat com a nou membre de la coordinadora de Joves amb Compromís de la Safor-Valldigna, a l’àrea de Comunicació.

“Hui dia hi ha moltes coses que cal fer el més correctament possible. Cal posar els punts sobre les “i” per tal de dur endavant una política en què els joves tinguem presència i siguem protagonistes de la societat. I les aportacions de totes i tots són necessàries. Com va dir Joan Fuster: “Les poques lectures ens aparten de la vida; les moltes ens hi acosten”. Ha d’haver-hi pluralitat i diversitat d’opinions per tal de ser el més autocrítics possible, tan sols així farem bé les coses”, ha explicat Balbastre.

coordinadoraJaC

L’assemblea, que es va presentar sota el lema “Sumem per al canvi. Des de la Safor-Valldigna i pel país”, també va triar Anna Garcia i Rafa Ferrer com a coportaveus de l’organització comarcal. Els membres han fet una crida a sumar, poble a poble, per canviar el panorama polític valencià, aportant-hi la visió de la joventut.