• Les persones més majors del poble seran reconegudes amb una “mocadorà” i els més menuts podran gaudir de l’obra ‘Sopa de Pedres’, de la companyia El ball de San Vito.

L’Ajuntament de Ròtova ha organitzat una sèrie d’activitats per commemorar el 9 d’Octubre. Ròtova tornarà a realitzar un reconeixement a la gent gran del poble amb la tradicional “mocadorà”. Així, les 35 persones més majors del poble rebran aquest dolç tradicional.

A més, des de l’Ajuntament han volgut animar a la gent del poble a adquirir este dolç tradicional en el comerç local, en el dia dels Enamorats Valencians. Tant l’Obrador de Salva com el Forn de Paco n’elaboraran. A a les 18:00h, tindrem la representació a la Plaça Major de l’espectacle ‘Sopa de Pedres’ a càrrec de la companyia El ball de sant Vito. Un espectacle còmic basat en diversos contes tradicionals. Amb titelles, cançons i música en directe.

Per altra banda, per la vesprada, l’Associació dels Jubilats de Ròtova organitza a les 17:00h, a la Plaça Major, una xocolatada amb xurros.