Al ple de dilluns 3 de novembre, Compromís per Ròtova va presentar una moció per via d’urgència per demanar la gratuïtat de l’aparcament del futur hospital comarcal. El PP va votar en contra de la urgència, de manera que no es va poder votar i debatre. Al ple, com al d’octubre, no hi havia més punts de l’ordre del dia.

El govern va explicar que volia consensuar-la, cosa que esperem poder fer en els propers dies, però ens sembla una excusa per evitar aprovar-la al ple ordinari. La moció plantejava, senzillament, que la Conselleria “permeta l’aparcament lliure tant als usuaris com als treballadors del nou centre hospitalari en els espais habilitats a l’efecte”.

Ací teniu el text íntegre:

MOCIÓ

La Conselleria de Sanitat ha informat els treballadors de l’actual l’hospital Francesc de Borja que la totalitat de les places de l’aparcament del centre hospitalari que s’està construint seran de pagament tant per als professionals sanitaris com per als usuaris.

Este fet contradiu de manera evident acords anteriors entre l’administració sanitària i els representants dels treballadors segons els quals l’esmentat aparcament disposaria d’una zona d’accés gratuït.

El fet d’exigir el pagament en totes les places d’aparcament ofertades suposarà una despesa econòmica important tant per als usuaris de l’hospital com per als professionals que diàriament hi han d’anar a treballar.

Grup Municipal Compromís per Ròtova a l’Ajuntament de Ròtova no entén de cap de les maneres l’adopció d’una mesura tan lesiva per als interessos dels dos col·lectius i és per això que proposa al Ple de l’Ajuntament l’adopció de la següent:

PROPOSTA D’ACORD

Que l’Ajuntament de Ròtova:

1.- Demane a la Conselleria de Sanitat:

Que permeta l’aparcament lliure tant als usuaris com als treballadors del nou centre hospitalari en els espais habilitats a l’efecte.

2.- Envie esta proposta d’acord a la Conselleria de Sanitat.