rotova-cartell

Estimats veïns i veïnes,

des de Compromís per Ròtova volem agrair-vos la participació i el suport i la confiança rebuts a les eleccions de diumenge. Han sigut 405 somriures que han votat #ambValentia i que aposten per un canvi; ens heu donat una espenta important. També volem agrair a tota la gent que ha aportat idees, suggeriments, forces i ànims en qualsevol moment.

No ha sigut fàcil. Al llarg de quatre anys, hem treballat de valent, de manera honesta, respectuosa i rigorosa. I podem dir que hem fet una campanya neta, amb idees, amb dades i sense insults i malgrat els impediments que hem tingut davant nostre.

Jordi, Merxe, Pedro i Isabel formaran part del proper grup municipal, i els teniu a la vostra disposició per al que necessiteu; per a treballar per tots i cadascun dels veïns. També, a tota la gent que forma part de Compromís per Ròtova.

Continuem treballant, dia a dia, per Ròtova. Perquè continuem convençuts que el canvi és possible i necessari.