El govern de Ròtova ha repartit una carta d’agraïment junt a un bossa del Consorci de Residus com a obsequi. “Es presenten els partits; no, els governs”.

El govern municipal ha repartit una carta de l’alcalde amb l’objectiu de “donar les gràcies per la confiança i el suport majoritari mostrat cap al nostre projecte de futur”.

Han d’entendre que, tal com diu la carta, un alcalde governa per a tots, i el govern també ho ha de de fer per a tots; i, sobretot, un govern no es presenta a les eleccions. Són els partits els que ens presentem i, com a tals, podem donar les gràcies pel suport rebut”. Va passar fa quatre anys, ho vam advertir i ara tornen a repetir-ho.

A més, des de Compromís demanem “que no mesclen les eleccions amb els obsequis com la bossa del COR repartida amb la carta”. El missatge que ens donen és: som un govern que ens presentem a les eleccions i vos donem un obsequi d’un consorci públic-privat com a regal.

En democràcia és important saber distingir el partit i l’Ajuntament. A més, el nou govern eixirà de la sessió plenària el proper 13 de juny.